İstatistik
Kayıtlı Program : 10531
İndirilme Sayısı : 11891932
Download Siteleri

Counter Strike 1.3 programı indir, yükle, download

Oyun » Aksiyon » Counter Strike
İndirme Sayısı : 173339
Sürüm : 1.3
Dosya Boyutu :
Üretici Firma :
Dil : İngilizce
Eklenme Tarihi : 2008-02-18 21:07:37
Ortalama Oy : 4
Oy Ver :
1 2 3 4 5
Üretici Açıklaması :
Dünyada en çok oynanan oyun Counter Strike herhalde. Özellikle de ülkemizde, neresi olursa olsun internet cafelerde hep bu oyun oynanıyor. Gerçi eskisi gibi değil ama yine de her gittiğim yerde bu oyunu oynayan yüzlerce kişi oluyor. İnternet cafeler artık ethernet cafe oldu yani anlayacağınız. Herneyse, bizim işimiz onlarla değil. Sonunda CS nin 1.6 sürümünün kokusu etrafa yayıldı. Ben de hemen test için kolları sıvadım. Aslına bakarsanız biraz daha beklemek ve full sürümünü oynamak daha mantıklıydı bana göre ama yazı yazma hevesiyle direk indirdim oyunu. Kendim için olsaydı beklerdim yani

Bir kere server lar bana oldukça uzak olduğundan ping olayı da berbattı. Ama yine de o kadar da oynanamayacak gibi değildi. Çok değişkendi, zaten oyuna girene kadar canım çıktı. Herkes abanmış olsa gerek. Oyunda köklü değişikliklere gidileceğini sanıyordum ama pek de fazla birşey değişmemiş gibi sanki. Şöyle bir baktığım zaman, aynı oyunun daha renklendirilmiş hali gibi gördüm. Gerçi virgülden sonra 1 sayı değişti sadece ama yine de daha gelişmiş olmalıydı. Bu düşünceler, oyunun ilk 10 saniyesi aklımda olan düşüncelerdir. Bakalım ondan sonra neler düşünmüşüm...

Oyunun kontrolleri ve server ayarları falan VALVE ın yeni bebeği Steam ile yapılıyor. Bu program önceden pek kullanışlı değildi ama şimdi oldukça geliştirilmiş. Oyunu indirirken beklemekten sıkılırsanız diğer dostlarınızla chat yapabiliyorsunuz. Hangi server da oldukları fark etmiyor. Sadece sohbet ediyorsunuz o kadar. Ayrıca oyun esnasında oyundan çıkmadan ayarları değiştirme gibi bir seçeneğiniz var. Console ekranı değişmiş, daha bir user friendly bir arayüz olmuş.

Gelelim yeni aksesuarlara ve silahlara. Bir kere benim en çok hoşuma giden, kalkan olayı. Sadece CT lerde olan bu kalkan, tabi ki öldürdüklerinizden alabilirseniz Teroristler tarafından da kullanılabiliyor. Primary silah olarak alabiliyorsunuz ve eğer diğer silahınız elinizdeyken kalkanı kullanırsanız, silahınızın 2. özelliğini kullanamıyorsunuz. Yani kalkan varken susturucu takmak falan gibi olayları yapamıyorsunuz. Bu hata betaya özgü bir hatadır büyük ihtimalle, bence normal sürümde değişir. Oldukça sinir bozucu bir olay. Gerçi ben pek CT olmam ve kalkana ihtiyaç duymadım ama yine de CT ler için hatırlatıyorum Kalkanı ayakta kullanırsanız keskin nişancılar tarafından vurulma ihtimaliniz oluyor ama eğer eğilirseniz, önden kimse sizi vuramıyor. Ama arkanızdan ölebiliyorsunuz haliyle, el bombaları da size zarar verebiliyor. Ama kalkan öndeyken arkanızı korursanız kimse size birşey yapamaz. Hatta 3-4 kişi kalkanları açıp bir kare oluşturursanız, kimse sizin bileğinizi bükemez. Hmm, aranıza birkaç tane el bombası yerseniz durum değişebilir tabi. Kalkanın özellikleri çok eğlenceli gibi görünüyor. Eee, polis adamda kalkan olması lazım tabi.

Teroristler için Gali adında yeni bir silah var. Bu silah ucuz olmasının yanında oldukça iş gören bir silah. 2000$ gibi bir fiyatı var ve 35 mermi alabiliyor. AK47 kadar iyi olmasa da yine de iyi iş görecektir. Hesaplı yani CTler için ise, Famas yeni silahınız. Bu diğerinden çok daha iyi. 2250$ +KDV gibi bir fiyattan satışa sunuluyor :P Diğer silahın ikincil atağı yok ama bunun ateş modunu değiştirmeniz mümkün. Burst fire moduna geçirip uzak mesafeli düşmanlar için sağlam atış yapabiliyorsunuz. Diğerine de böyle bir özellik koysalar iyi olurmuş aslında.

Şöyle bir baktığımızda, eklenen silahlar bence pek yeterli değil. O kadar beklemeye rağmen en azından birkaç tane silah eklense daha iyi olurdu. Bu bana çok az geldi. Kalkan tamamen köklü bir değişiklik olmuş bunu kabul ediyorum. Hatta oyunların acaip renkli geçmesini sağlayacağından eminim. Ama yine de silah yeniliğini yeterli bulmadım ben. Oyunda Airstrip diye yeni bir harita var. Burası tam bir terorist mekanı. Ormanın ortası, sağlam kapışmaların geçeceği bir ortam. Fazla büyük değil, kalabalık olduğu zaman işin suyu çıkacaktır. Ama ortalama oyuncu sayısı ile süper kapışmaların geçeceği kesin. Dust falan oynamaktan benim midem bulanmıştı, yeni haritalar görmek iyi olacak. Eski haritalardan Aztec ve Inferno geliştirilmiş. Genelde gelişmeler görüntü olarak olmuş, texture olayında kaliteye gidilmiş. Zaten haritanın şeklini değiştirmek mantıksız olurdu. Aztec haritasında en beğendiğim değişiklik, köprüden geçerken vurulmamak. Artık saklanarak gidebiliyorsunuz, alttaki çakallar da sizi öldüremiyor. Ne güzel değil mi Ne yazık ki haritalardaki değişiklikler de bu kadar. Sadece bu köprü olayı değiştirilmiş. Diğer değişiklikler ise grafiklerde olmuş. Bu da aynen silahlar gibi yeterli gelmedi bana. Şöyle bir baktığım zaman, daha çok düzeltilmesi ve geliştirilmesi gereken şeyler var. Ama gözden kaçmış veya bir dahaki sefere bırakılmışlar gibi.

Aslında ana değişiklikler bunlar olmasına rağmen, yine ufak tefek yenilikler de yapılmamış değil. Silahların grafikleri yenilenmiş ve daha gerçekçi görünmeleri sağlanmış. Duman bombasının dumanı geliştirilmiş, artık daha iyi görünüyor ve yavaş yavaş duman veriyor etrafa. Bazı silahların verdiği hasarlar değiştirilmiş. Bazılarının artarken bazılarının azalmış sanırım. En garibi de, karşı takımın ölülerini oyun esnasında göremiyorsunuz. Skor tablosuna baktığınız zaman, sadece öldüğünüz vakit karşı takımın durumunu görebiliyorsunuz. Bu da takımın ceset sayısına göre strateji belirlemenizi önlüyor. Aslında bu da iyi bir değişiklik sayılabilir.

Son olarak şunu söyleyebilirim ki, Counter Strike biraz daha iyileşmiş. Takımlar arasındaki denge daha da bir sağlanmış. Gittikçe mükemmele yaklaşıyor aslında ama bunun biraz yavaş olduğunu düşünüyorum. Condition Zero da gelsin hele, belki o zaman fikrimiz değişebilir. Counter Strike fanatikleri bu değişikliklere sevineceklerdir sanırım. Özellikle de CTler yeni kalkanlarını güle güle kullansınlar diyorum ve yazıyı burada bitiriyorum...
Counter Strike ile ilgili anahtar kelimeler:
Counter Strike download, Counter Strike indir, Counter Strike yükle.

Not: Sitemizde Counter Strike programı ile ilgili crack dosyası, no cd, serial gibi illegal materyaller bulunmaz. Lütfen lisanslı program kullanınız.

Yorumlar

iyi oyun

Yazan: emre | Tarih: 2008-04-17 22:19:29

güzel

Yazan: ümit | Tarih: 2008-04-03 17:08:42

counter strike 1.3 pargramı indir

Yazan: bahadır | Tarih: 2008-03-11 17:40:02

ya baba ben bunu indiremedim

Yazan: sedat | Tarih: 2008-03-23 14:16:11

çok iyi bir oyun ama indirmiyor lilnk kırık

Yazan: raşit | Tarih: 2008-03-22 20:29:02

bence bu oyun çok güzel ben oynadım sizde deneyin çok güzel bir oyun.

Yazan: levent | Tarih: 2008-02-23 14:43:39

ben sevmiyorum canım ama ginede oynuyorum byyyyyyb:d:d:d

Yazan: ertan | Tarih: 2008-04-29 20:47:13

cokkkkkkkkkkkkgüzellllllllll

Yazan: soner | Tarih: 2008-05-02 14:34:25

iiyii

Yazan: muhammet | Tarih: 2008-05-13 11:41:07

yok

Yazan: ramazan | Tarih: 2008-05-17 15:01:21

çok güzel

Yazan: 66numan66 | Tarih: 2008-05-17 16:00:38

hiç güzel değil

Yazan: mahircan | Tarih: 2008-05-26 19:59:21

ben çok beğendim bu programı hemen indirmek istiyorum lütfen yardımcı olun

Yazan: sait | Tarih: 2008-06-14 21:37:25

çok güzel ve eğlenceli oyun

Yazan: davut | Tarih: 2008-09-27 13:53:56

lan salaklar mozilla kullnamassanız tabi indiremezsiniz eheeheehe

Yazan: ozan | Tarih: 2008-11-23 17:42:46

kantır çok kötü indirilmiyo ve çok kötü bir oyun hiç de güzel degil güzel olsa indirildi indirilmeği icin çok kötü bir oyun ve sıkıcı bir oun oyun güzel olsa ve indirilse güzel olur o yüzden çok sıkıcı bir oyun

Yazan: mustafa | Tarih: 2008-07-03 22:33:03

valla ben indiriyom ama stream counter strıke 1.6 yı indirmeyin açılmıyo arkadaşın dedeigi gibi açxıkta 1.5 koyun tam olur

Yazan: mehmet | Tarih: 2008-09-27 13:33:21

beğendim yes evet okey 1.5 te koyun azıcık heyecan olsun bu ne ya olmazki böyle

Yazan: emii | Tarih: 2008-09-10 15:02:01

arkadaşlar ben indiremedim

Yazan: yusuf | Tarih: 2008-07-09 08:48:33

msn adresim kanarya_turgay@live.com 15+ eklesin pls

Yazan: asicocuk | Tarih: 2008-11-07 18:52:42

saol kardes

Yazan: emrah | Tarih: 2008-10-11 16:39:11

çok güzel

Yazan: mehmet | Tarih: 2008-07-18 11:01:20

güzlrl

Yazan: erdoğan | Tarih: 2008-07-19 14:57:53

oyun indirilmiyo ki yorum yapayım bn hergün arkilerle internete gidip counter kapışıyoz bn ewdw oynamak istiyom ama açıkmıyor o yüzden nefret ediyoruuuum

Yazan: can | Tarih: 2008-11-01 18:25:53

emeğe saygı eline sağlık hoca!!! biizimle paylastığın için teşekkürler

Yazan: figo | Tarih: 2008-09-30 19:06:37

lan ßu oyuna kötü diyenin ßen . . . ßu oyunu çok iyi ßilen ßiri warsa cs 1.3

Yazan: halil | Tarih: 2008-10-14 03:14:46

hiç güzel değil conter ve sizden nevret ediyom

Yazan: enes | Tarih: 2008-10-10 16:57:32

harika

Yazan: enes | Tarih: 2008-10-10 16:58:24

bok gibi oyun

Yazan: berkay | Tarih: 2008-09-22 21:19:17

adam indir

Yazan: adam indir | Tarih: 2008-12-17 19:21:36

bence güzel bi oyun ve çok eğlenceli şu anda 10011 yükleniyor

Yazan: ben o enes değilim | Tarih: 2009-01-29 11:15:02

bu oyuna bok gibi diğenin canı çıksın indrilio işte daha ne istionuz yükleme talimatları downloada basın ve sitedeki downloada basın 100 megabayt site açılcak

Yazan: enes yalnız ben o enes değilim | Tarih: 2009-01-29 11:17:24

oyunu indirdik ama setabı dayaptıkk oyun açıl mıo bikeree doru duskun seyler kyun siteyeee de millet indirsin

Yazan: gokhan | Tarih: 2009-02-28 12:59:09

paralımı

Yazan: emre | Tarih: 2009-02-23 17:31:25

çok kötü

Yazan: rüstem | Tarih: 2009-09-03 12:33:12

oyunu beğenmeğenler yanlış yerdeleri tüm counterler aynıdır fark yoktur oyunu sewmeyenler s.... gitsin (link kırık)

Yazan: sss | Tarih: 2009-09-11 18:51:25

yaha çok güzel bir oyun

Yazan: bayram | Tarih: 2009-10-20 23:01:36

yhaa ben indirmeye calıstım ama olmadı yaa lınk kırık ondan ınmıo off bende aynen nefret edıyorum..!!!

Yazan: iam drangons (/hasan) | Tarih: 2009-10-27 00:08:08

bence de harika bir oyun severek izliyorum

Yazan: ünal | Tarih: 2009-12-02 08:53:56

ya agalar ması indiriliooo buu itt oyunn

Yazan: ooooo | Tarih: 2009-12-05 13:41:55

ya indirdim ama çalışmıyo

Yazan: pff | Tarih: 2009-12-19 15:42:06

çok güzel

Yazan: ali | Tarih: 2009-12-26 17:01:21

cok guzel oynu ve aksiyon

Yazan: muhammet_anvers | Tarih: 2009-12-27 13:20:04

indiremedim aq

Yazan: indiremedim aq | Tarih: 2009-12-31 19:35:01

çok güzel oyun

Yazan: sadettin | Tarih: 2010-01-01 15:26:57

nasıl indirçem oynayasım var

Yazan: mustafa | Tarih: 2010-01-08 17:17:03

çok uzun bir yazı yazmışsınız ama oyununu oynadıkmı muhteşem bence bu kadar yazıyı boşa yazmışsınız yani 5 kelimelik bir şeyi 25 kelime etmişsiniz benden söylemesi

Yazan: mehmet ali | Tarih: 2010-01-27 15:47:14

bu counterin hangi versiyonu hangi versiyonu

Yazan: kör | Tarih: 2010-01-22 07:37:21

süper bir baksion oyunusur herkeze tavsiye ederim

Yazan: mtrchmt(motorcu ahmet)pektaş | Tarih: 2010-01-21 21:03:47

olmuyo lan

Yazan: yunus | Tarih: 2010-02-13 15:33:47

counter strike oynamak bilene h oynamak bilmeyenede boş tamamı susun aranızda varsa urfalı msn verim gelsin karşıma ona 5 5 verım oynasın fişine

Yazan: counter | Tarih: 2010-04-11 22:11:31

bu ne yaa kuruyom açılmıyooooooooooooooo hedef klasörün yeri değişmiş diooooo yardım edin... :( ):

Yazan: napçan | Tarih: 2010-04-19 14:10:35

yüklüyorum ancak hata veriyor hl.exe değiştirilmiş diye nasıl kurulacak yardım lütfen

Yazan: arsız | Tarih: 2010-04-12 14:10:13

süper

Yazan: osman | Tarih: 2010-03-20 11:55:47

yaa bnun linkine tıkladım indirdim.ama kötü bişii mi komut istemi olur yaa bilgisayarlarda onu açtıı.Çok tırstımm eğer kötüü bişi isee bu siteyi şikayet edrmm o siteyideeee!!!!

Yazan: semihcan | Tarih: 2010-05-03 15:59:43

guzel oyun

Yazan: ismail | Tarih: 2010-05-03 16:02:53

ya mansion yok muuuu

Yazan: bayram | Tarih: 2010-06-02 13:35:07

sfsfsfdsf

Yazan: poyu | Tarih: 2010-05-30 13:11:17

arkadaşlar,bi kere bo oyunu site yöneticisi eklemeyip herhangi bir siteden aşıntı yapmıştır.lütfen kırık link olursa siteyi suçlamayınız...

Yazan: lordclack | Tarih: 2010-06-06 18:03:14

yüklenmesini isterim çok güzel oyun

Yazan: ömer faruk | Tarih: 2010-05-15 11:11:07

counter strike

Yazan: ferat | Tarih: 2010-05-17 17:49:47

Adınız :

E-Mail Adresiniz :

Programı İle İlgili Yorumunuz :